tabung bella

Thursday, February 24, 2011

Lawak pagi..

            Salam all reader's lame tak tulis blog nih..rindu yg mendalam rasenye..mesti korang pon rindu kat niss kan??hahahah..biase la..budget famous mmg mcm ni..;p..Bkn pe 2,3 ari ni ade kursus. Pagi tadi bangun awal gile..since washing machine da rosak.baju lak betimbun2x..bangun2x.. je..terus bagi anak-anak bulu mkn..die org da eow2x..lapa..kot..

           Kul 5 tu bangun..macam nak sahur jek..terus pi basuh baju..dah alang2x..basah mandi sekali..pastu terus sesiap nak pi keje..lepas da siap tu niss sidai dulu kain yg da basuh tu..kemas ape yang patut..tgk2x..jam mcm da lambat..ape lagi rushing la..

          Mase nak keluar tu..teringat nak buang sampah yg mengandungi poo budak2x..tu..ade 2 sampah..satu boo dak2x..tu and 1 lagi sampah biase..So bile tgh rushing,cecepat niss capai handbag, 2 sampah tu..pastu amik lak kunci umah and kunci kete..punye la sarat tangan nak pegang memacam..

        Bukak pintu rumah,pintu pagar ,terus pi buang sampah kat tong sampah besar tu..tangan yg pegang sampah tu pegang kunci kete..so bile nak cepat..tak ingat tangan tu ade kunci kete..so niss buang sume dalam tong sampah tu..tp bunyi nye lain mcm .a'ah lantak lah... da lambat ni..huhuhuhu..

        Sekali bile nak bukak kete je..kunci takde..terus panik..betenang jap..terus terase yg kunci tu ade dalam tong sampah..ape lagi jadi kucin la kejap..selongkar balik tong sampah tu..Aishhh..abis ilang bau perfeum..jadi bau sampah ..huhuhuh..sekian aje lawak pagi ni..;p

8 comments:

ct_cucubi said...

hahahaha.. patut pon lalu td mc ade bau mashemmmmmmmm..... dulu pon sy pernah mcm ni... lepas ikut onstacle.. pegang mcm2 tak perasan bila masa jatuh rantai emas sy yg kwn bg.. sedih giler..

meowwmania said...

hehe...kalau nak cepat camtulah jadinya :D

NISS said...

kak kerol: tau xpe..
meowmania: tu la..da kelam kabot sgt..;p

rozelt @ syaz said...

hehe..penah jadi dekat syaz jugak..nak tawu jugak besar ke tong sampah 2???hehe~

NISS said...

besar la gak..huhuhuhu..

hazari. said...

habis kunci kete bau macam mereke mereke tuh. haha..

NISS said...

hazari: aish..da kaber dgn pewangi kereta..;p

RuSh D said...

dh kelam kabut mcm tue ler jadi nyer..huhu