tabung bella

Monday, February 14, 2011

Suami Isteri yang menjengkelkan..

          Peluk sana,peluk sini,cium sana,cium sini tanpa segan dengan mata sekeliling yang memandang gelagat mereka..Penah tak,korang terlihat aksi-aksi ni..mesti penah punye kan?Naik meluat sebenarnye,tapi ape la yan niss leh wat..nanti org kate niss jeles lak sbb niss xberlaki lagi..
     
         Dah lame dah niss perati gelagat somi isteri ni..Sekali dua tengok,niss xkisah lagi..tapi kalo da berhari2x..bende yang same je nengok naik loye tekak den nih ha...phm la die org nak tunjuk kemesraan..kot ye pon tak payah la depan org ramai..nyampah tau!!!.Niss sempat rakam aksi mereka..So korang layan dan komen la ek..

tersyium2x..yang si somi lak layan je sampai xnampak bijik mata hitam..






tido pon nak polok2x..uwek..



tido sesame..nyampah..nyampah tau..bkn nye jeles..





Adoyai..mcm die syeorg ade laki..tapi memang pon..huuhhuuhuh ;p

15 comments:

meowwmania said...

sho shuwitttttt.........

ct_cucubi said...

hahahahha.. terserlah kejelesanmu... mmm... cepat skit kawen izni, bg mas kawen je cukup.. dah cukup duit baru majlis.. jom ..

K.I.N.A said...

comelnyeeeee..hahaha..

RaraTan said...

alololoo :)) sweet kapell woo ~ sob3 :)

zOeY zAu YaH said...

mmg comel lah !
saya follower baru.moh follow saya.ada tutorial mekap dan lain2..
klik sini zoey zau yah ska-ska hati

rozelt @ syaz said...

hehe..k.nini jeles ngan kucing~

rohaadam said...

cute kucing2 tu :-)

Juz Call Me Sharz said...

pasangan paling romantik la nie...
comel jee. =)

NISS said...

thanks u olls sbb komen..huhuhh..mane ade jeles la..dengki je..;p

RuSh D said...

hahaha...paangan romantik..

sipot sedot said...

rmantik benau kucing tue...wooo....sweet lorh :P

AiDa AzRyN said...

comelnye kucing tu.. grrr.. @.@

nub said...

comey oo.

feerdaus said...

eiiii tau la somi istri!!!gedix!!!!hahahahaha

princessmia said...

ade...ade...ingat sang suami dgn sang isteri yang betul...rupa2nya si comel yang manja....hahahaha..