tabung bella

Wednesday, March 16, 2011

Kisah seorg hamba ALLAH : Emo ke ???

         Salam...Semakin hari semakin tua terase diri ni..
tapi satu bende yang tak dapat nak di buang jauh..adalah Emo..
Emo ke niss ni???..
Bende ni dah di perasan sejak kecil lagi..
pantang la org cakap sikit mule la nak lekat dalam otak n touching..
        mase touching..memang rase dendam gile...
                  tapi bile lame muhasabah diri...slow2x..perasaan tu akan hilang
kekadang agak pelik juge bile lihat segelintir org yg mcm takde perasaan je....
bile mereka berade dlm keadaan yg sepatutnya die org touching
Kan ke bagus kalo diri ni begitu juga..
Emo adalah...
mainan perasaan...
hasutan syaitan...syoh..2x..syaitan..syoh...
Org yg emo selalunye..
x disukai org
x di senangi org...
dah tau!!! nape buat juge hah!!!


                                         -| sekian dari hamba ALLAH yg emo|-


3 comments:

meowwmania said...

bukan emo..sensitip hehe

♥e'in♥ said...

e'in pon kekadang emo gak..

NISS said...

meowmania..:a'ah sensitip..even tgk movie pon nanes..huhuhuhuh

ein: cane nak kurangkan ek??