tabung bella

Monday, March 7, 2011

Siapakah pengacara AF9???

               Petang ni Pengacara AF9 yang misteri tu akan terjawab..tapi dari hint2x..yang niss dengar dari radio Era..niss dapat rasakan yang pengacara AF9 tu adalah AZNIL HJ NAWAWI..Bertambah-tambah pasti lagi bile niss dengar sendiri radio era pagi tadi..terdapat banyak hint2x..yang di beri sebijik sebulat mcm PAK NIL..
Antaranya :-  
  • Pengacara Senior..
  • Dekat 2O thn lebih mengacara
  • Menjadi pengacara rancangan kanak-kanak..
  • Nama bermula huruf A

Nak tau betol ke tak tekaan niss,kite tggu petang ni..Korang lak teka sape ek????

5 comments:

meowwmania said...

a'ah kita pon dgr..

mmg betol lah tu kann ;)

ct_cucubi said...

dah lama dha x tgk Af..

munna said...

kak munna mmg suka aznil yg jadi pengacara... mmg dah sinonim dia dg AF

Anonymous said...

awk suke AF ke??

Anonymous said...

awk suka AF ke