tabung bella

Thursday, November 25, 2010

Aksi kucing dalam kereta

          Dulu, time NISS tak bela kucing,rase pelik je.bile nampak org lain bawak kucing mereka naik kereta..macam2x..terpikir kat dalam otak...tak berak ke die nanti?pemandu boleh concentrate ke?tak terkencin-kencin ke kucing tu?selesa ke kucing tu...macam-macam la yang NISS bayangkan.First experience NISS mase teman kawan NISS pegi rumah makcik die..Makcik die ade kucing,name BONG.BONG ni spesis suke naik kete..kalo org ajak mesti die naik...Bile dalam kete die diam je..kite org singgah TESCO beli barang..pon die diam je..baik sungguh..tapi die jenis xsuke kene belai...nanti die naik minyak(garang).<<jantan..xmacho la kene belai..
          Sekarang, bila da ade tomei & blackiey baru la NISS rase pengalaman bawak kucing naik kereta...Kucing NISS yang sebelum ni Chemboy..sangat takut naik kereta..tiap kali naik kereta..die mesti terpoo @ pee..pastu mengeow mengalahkan kene dera.First time bawak tomei die nampak ok..lege rasenye..sebab NISS keje kat k.l..weekend balik banting..walapon xjauh..perjalanan amik mase sejam@lebih..Salah satu mungkin sebab tomei ni anak kepada BONG..sebab tu die ok bile naik kete..sebab tomei dan blackiey tak takut naik kereta ..so NISS pun selalu la bwk die jenjalan..even nak pi mkn mlm pon NISS bwk dak-dak nie..kat sini NISS share pic die org dlm kete..




Aksi tomei & blackiey dalam kereta

jim alif kaf wau nun

mcm ni la..gaye nye..bile da penat main

berebut nak bawak kereta..ngenge~~~

muke separuh mati..sebab kene tinggal dlm kete...sian ayang
port besh tido..atas riba umi..ermm..selesenye....

berebut port baekkk




pstt: JANGAN tingal kan anak bulus anda di dalam kete di tempat yang panas.tapi anak bulus suke tempat yang panas seperti di atas..bila aircond ade..;)

3 comments:

m.q said...

BoBo & ChaCha xleh lepas klu naik keta kena kurung. jakun lebih!!!
dulu ChaCha tersangkut dlm dashbod..
bukan dlm laci dash bod tu ok...
i mean dlm rangka dash bod...haru haru...

NISS said...

huhuhuh..mesti comel..penah blackiey tersepit kat celah handbrake..cuak da..nasib leh kuar..

Ikah said...

tolong kiss kan blackiey yea cik niss..budak berstoking!