tabung bella

Tuesday, January 25, 2011

Ibu susuan...

              Semalam tengah lepak-lepak tetibe dgr sore tomei..hissing..dalam ati niss..nie mesti marah sunquick ni..Sunquick kucing yg niss baru adopt dlm bln lepas..1st day adopt sunquick sangat pendiam..bunyi pon xde..duduk atas katil je..sebab takut dengan tomei&blackiey..masuk 2nd week die da mule "bemesra" dengan anak2x..tomey..Abih anak tomei di buli nye..tomei..jeling je..ade mase tomei luku gak sekali dua..padan ngan muke kamu sunquick..buli lagi anak org depan mak die..hehehehe...

             Dalam minggu ni gak sunquick da mule berani turun katil and bemesra dengan blackiey..sebab sifat semulajadi blackiey yg mmg romeo tu..so die wat "derk"  je la bile sunquick ni nak bermesra dengan die..die layan je sunquick..ape lagi sunquick pon naik tocang la...bile hampir sume die dapat tackle..
gambar hanyalah hiasan sahaja xde kene mengene yg hidup atau yanag mati ;p
                                                   
           Semalam niss noticed satu lagi perangai pelik sunquick..die asik dok ngendeng2x tomei je..sambil bising2x..rupe2x..nye die dok ngendeng nan NENEN tomei..tomei yg mmg garang n xberapa lagi boleh terima si sunquick ni ape lagi tepis2x..la sambil hissing..tapi dak yg ketagih susu cap gantung ni wat tak heran je..kene pukul pon pukul lah..huhuhuh..

           Sebab sian nan dak sunquick ni niss pon pegang tomei and bagi die nyusu..dengan gelojohnye..die isap nenen..padahal baru je makan kibbles sebelum tu..pelik tol..selame ni niss penah gak sua kan nenen tomei kat die tapi die wat tak heran je..So skang ni dengan rasminye..tomei da jadi IBU SUSUAN sunquick..huhuhuh..and bile sunquick besar..otomatiknye..sunquick akan jadi MADU tomei..hahahaha..macam-macam...

Nota kaki di mulot : tiada panggilan sumbang mahram dalam kaum kucing..huhuhuhu

8 comments:

ct_cucubi said...

wahhh.. x pernah dgr plak kucing ngisap susu kucing lain.. hehehhe.. mn ko kutip sunquick ni?

NISS said...

kwn bf kite kasik..huhuhu..persian..i loike..manje n gedix..

Juz Call Me Sharz said...

haha..kelakar la si sunquick tue...

meowwmania said...

alolo cian sunquick...tomei jgn la lokek nenen ekk hehe

Misz Pinkie Winkie said...

hhehe..comel.
yang menyusu ngan yang bagi susu dah sama besor kan

NISS said...

sharz: memang kelakar dak2x..ni

meowmania:tu la kedekut tol nanti kene breast cancer baru tau...;p

miszpinkiewinkie:yang tu hanya lah gambar hiasan...gambar sebenar xdapat nak upload..;)

DearCats said...

kira mereka sedare la ek? takleh kawin.. ekekkek!

NISS said...

dc:a'ah..tapi blackiey ape die kesah..sume di bedal..hahahaha..;p