tabung bella

Monday, January 17, 2011

macam-macam Tomei & Blackiey

         Masa: di suatu petang selepas zohor sebelum asar.
         Suspek: Tomei & Blackiey..
         Lokasi : Dapur rumah atok..
         Saksi :NISS,adik & Atok

        Semuanye bermule di suatu hari sewaktu NISS sedang melepak-lepak tgk t.v .Tetibe anak2x..tomei nangis(mengiau2x..).Niss agak hairan bin ajaib..coz selalunye..tomei secara otomatik nye akan dtg tgk anak die bile anak die nangis..tapi kali ni lain..MISTERI..mane lak dak tomei ni pegi..dalam otak niss satu je..Mes die da terlepas keluar..NISS pon memula kan siasatan..tgk bwh katil..xde..bawah kusi xde..pi dapur..HAA...ade pon...nampak tomei & blackiey sedang bergurau senda..tanpa berlengah NISS pon dtg dekat dengan mereka...."Owh tersangkut rupenye anak umi ni..".baru je NISS nak lepas kan harness yg mereka pakai..Niss terpandang ular..ye..Ular la yang NISS sangka harness mereka..kelihatan ular tu da lembik..tak berdaya..kene buli dengan Tomei & Blackiey...Sebab takut Ular t ulau Patuk mereka..Niss cecepat jauh kan ular tu & bunuh ular tu..First time bunuh ular..berani-berani takut rasenye..sebab die da lembik je..NISS berani..kalo x..da cabooooot.....

Lembik ular ni di keje kan tomei n blackiey



tak cukup tu..blackiey pi cari lagi mangsa..





 Lepas penat tangkap ular ngan tikus ni la jadinya...

terkankang..sampai tdo pon peluk tikus..mainan

10 comments:

meowwmania said...

auwww gelinyerrrr larikkkkk.........

NISS said...

bkn gelik je..mw..tapi ngeri sekali..tp sbb NISS ibu mithali..so terpakse gak turun padang..;p

Juz Call Me Sharz said...

berani nyer dorang main ngn ular...

lagi berani niss yang bunuh ular tue..

si blackiey tak ckp ular pegi amik tikus pulak....

nasib baik tido ngn tikus mainan...

mcm2 perangai budak2 nie kan..

NISS said...

ekceli xberani sgt..sbb ular tu da lemah di kejekan mereka ber2..macam2x..geram..huhuhuhuh...

Ikah said...

saja nak tunjuk ada keje gak selain tido kan cik niss..hehe

NISS said...

huuhuh..betol la tu..sambil nak tunjuk hero depan ummi die..;p

* HeeBum * said...

comey betol blackiey tdo cmtu.. eee.. geramss

NISS said...

heebum: blackiey tido gaye mengode..biar ade yg teruje..ekekekek

Cik Moon said...

alahaiii sweetnyer meoowww tu tdo..

Drunbella Khoo said...

uish bahaya tul ular masuk rumah.
=_=