tabung bella

Wednesday, January 12, 2011

“mzhany 1st GA”

                                                                    mzhany 1st GA

      Salam....untuk mengubat kesedihan hari ni..NISS nak join GA ni mane lah tau kot2x..menang..terubat la hati yg duka lara ni..;p..tertanye2x..sape yg buat GA ni???GA ni di buat oleh MZ &HANY..sweet couple gitu..Kla xnak cite pepanjang..nak tau syarat-syarat n nak kenal MZHANY lebih dekat leh la  lebih lanjut leh la klik kat banner tu ye..;)

K, NISS nak buat pantun 4 kerat utk MZHANY


                                              Hari-hari join GA ni,
                                GA di buat oleh ramai org,
                                GA yg ni di buat oleh MZHANY,
                                Harap-harap boleh la menang "
                               


ok..last not least..JOm la kite JOIN reramai..tarikh tutup GA ni 21 January 2011
                            

3 comments:

BuLat i2 CirCLE said...

ganas punye kucing

mzhany said...

alololo siap ada pantun...tengkiu yer tengkiu....coz join ga nih. niss sowi kalau tak masukkn nama dlm list tuh. mungkin hany tersalah pndang, tp setiap mlm hany cek dan pergi ke satu satu blog. takper la, sorry again k...now dah masukkan ;)

NISS said...

thanks hany..;)