tabung bella

Wednesday, January 19, 2011

sindrom awal tahun..

              Pejam celik-pejam celik dah nak dekat masuk bln dua..tapi still lagi ramai orang yang menghidap penyakit sindrom down awal tahun ni..
Dah lame da NISS perasaan penyakit kronik ni...
tapi baru skang nak tulis entry..heheheh.....
Penyakit ni hampir sume org akan mengalami nye..
bile masuk je tahun baru..
Mesti korang akan :-
  - tersalah cakap umor  dengan confidentnye..atau dengan kate lain tersyashul..;p
-still tulis dekat tarikh..2010..walhal da 2011
-asik cakap tahun depan je..padahal tahun depan yg di maksudkan tu da berlaku..;p
-selalu perasaan mude..refer point pertama tadi..


P/S:  Melayu mudah lupa..

 




5 comments:

DearCats said...

no komen *tapi angguk pala lelaju!*

NISS said...

huhuhuh.mesti nah jadi kat dc gak kan?

BuLat i2 CirCLE said...

adess...jgn ckp melayu mudah lupe..cm kutuk bangsa andri jew..heheheh

NISS said...

bkn kutuk just remind diri sendiri ;p

noraini azhari said...

haha.. betol betol..