tabung bella

Monday, January 3, 2011

First day sekolah...

             Salam semua,selamat kembali ke alam persekolahan pada kengkwn blogger yang masih sekolah,begitu juge pada kengwn yang masuk sem baru atau baru saja menempatkan diri di IPTA@IPTS..Belajar rajin2x..chaiyok2x..Pada Blogger yang ada anak tahun satu,mesti ade sesuatu yang berlaku kan....terus teringat zaman sekolah dulu..rindu rasenye. nak sekolah balik..walopon mase sekolah dulu rase macam tak sabar nak abis..huhuhuhu..Nak share sikit pengalaman NISS sepanjang belajar..k check it out..

           Tadika

           Ekceli mase ni NISS tak berapa ingat sangat sebenarnye..tapi yang NISS ingat NISS tadika 2THN..means dari umor 5tahun..Rasenye mase 1st day atok NISS yang hantar pegi tadika.coz NISS mmg tinggal dengan atok..

          Darjah Satu

          Time ni nervous gak nak pi sekolah sebab dalam otak NISS dok pikir takde kawan..Parents NISS cuti time ni semate2x..nak hantar NISS gi sekolah..THANKS MAK&ABAH.Mak NISS risau sgt yang anak die tak leh nak sesuaikan diri..Masuk kelas,terus dok macam tunggul..sgt penyegan nak bertegor..mak intai kat luar..rase mcm nak suroh mak masuk je..Tetibe niss nampak member tadika masuk kelas yang same terus niss suh die dok sebelah NISS.Time tu da lupe da yang mak ade kat luar..hahahaha..sorry mak..excited jupe kwn..bile mak tgk sume da ok..mak pon balik..

       Tingkatan 1

        Time ni xde risau sgt sebab mmg kebanyakan kwn da kenal..cume risau kene buli dengan senior mase orientasi..hahahaha..

      Diploma

     Risau dengan suasana baru yang tak boleh nak bayangkan macam mane..huhuhuh..dahla jauh dari mak bapak..sedara pon xde..huhuhu..

     Degree
     
    Lepas semua dilalui bile masuk nak degree..sume ok..heheheh..kalo xok gak..pi balik tadikala jwb nye..;p

 nota : ADE PENGALAMAN 1ST DAY BELAJAR?? JOM SHARE.....

4 comments:

sakurara said...

tu la, bila dah abeh belajo, rndu plak nk msuk skolah balik..

comelnye kucing kat page ni... cek suke !!!

ummufaqeha said...

hehehe..tengs...nanti niss upload lagi pic kucin niss..

Nora said...

hehehe... suka statement tang first degree tu... akak follow ekk

ummufaqeha said...

huhuhuh..teng akak..;)