tabung bella

Sunday, January 2, 2011

Pahit manis 1.1.2011

               Hari ni hari sabtu hari pertama dalam tahun baru.1.1.11 angka yang cantik untuk buat sesuatu yang ade sentimental value mcm bertunang,kawin atau lain2x..perkara yang mengembirakan.Niss takde plan pape pon.Dok rumah je sambil blogwalking..huhuhuh perkara wajib hari2x..sedang NISS blogwalking and singgah ke blog suratan kebetulan lalu NISS ternampak entry  baru dari page tu yang  mengatakan duda siti nordiana meninggal dunia.
               Tersentak NISS rase.Tiba-tiba NISS rase sangat dekat dengan kematian dan terase banyak dose yang masih belum sempat di perbaiki.NISS terus muhasabah diri yang kematian tak semestinya menghampiri org tue atau org sakit..dan terdetik juge kat hati NISS,sampai bile la agaknye umor NISS tapi tu sume rahsie ALLAH.hanya DIA yang mengetahui.NISS sangat berharap bile "SAAT" itu tiba..NISS da "SEDIA"...AMIN..

                                               Kring2x~~~telefon berbunyi..
               Abah NISS col,die bagi tahu yang arnab da beranak 4 ekor.ALHAMDULILAH..bertambah lagi makhluk di muka bumi ALLAH.Terus kurang rase sedih selepas mendengar kematian Allahyarham Faizal Yusof..Dan tercetus di hati.."YA ALLAH sesungguhnya engkau MAHA ADIL memberi manusia perasaan  dengan perbagai rase..
 

nota : AL-Fatiha untuk Allayarham Faizal yusof.

         HIDUP UMPAMA PUTARAN RODA,KADANGKALA KITE DIATAS DAN KADANG2x  
         KITE DI BAWAH.
        

4 comments:

misSbLurRy said...

jaga rebit elok2......
waaa miss my late rebit a lot

ummufaqeha said...

ok..thanks...NISS ade 12 + 4 semalam=16 ekor..huhuhuh leh bukak ladang arnab..

ct cucubi said...

best nyer dpt baby rabbit... kucing sy pon beranak 4 ekor, tp semua hitam dr hujung tekinga hingga hujung ekor.. huuhuhu

ummufaqeha said...

same la dengan rabbit sy,tapi ade tompok2x..putih..xsesia kak kerol belikan die bekas taik..huhuhuh